Učinkovito hujšanje s pomočjo zavedanja okoli sebe

7-mitov-o-hujsanju

Kdorkoli vam bo trdil, da je izguba kilogramov lahka vam bo lagal. Vse oglaševalske kampanje, ki obljubljajo neverjetne rezultate v nekaj mesecih so neresnične, ravno tako posebni čaji itd. Začeli se boste vrteti v začarenem krogu potrošništva dietnih izdelkov. Največ lahko naredi vaš najmočnejši organ – možgani. Starodavna metoda hujšanja (angl. Minduflness) znana že več 1000 let. Izpodrinilo jo je potrošništvo, mi pa smo si skozi generacije posvečali vse manj pozornosti.

Trenuten življenjski slog nas uči naj uživamo v trenutku. Naj uživamo dokler smo mladi, da je bolezen in starost še daleč, ne naučijo pa nas kaj pomeni pravo uživanje. Je to nov IPHONE, nov računalnik, nov avto ali prepoznavnost, ki jo dosežemo z veliko sledilci na IG-ju. Izdelali so celo aplikacije, da zgledamo mlajši in tako še vedno atraktivni. Ko pa pridemo na točko starosti se nihče več ne zmeni za nas, ker smo odpadek družbe in družbi nekoristni. Še posebno na tem slonijo marketinške kampanje, zakaj bi oglaševalski proračun namenili starejši populaciji, če pa že tako nimajo visoke kupne moči. Poskrbimo za spremembe že danes.

Bistvena sprememba, ki vam bo pomagala do željene telesne teže je pozornost danega trenutka. Stari Rimljani so vedeli, kako pomembno si je vzeti čas za kosilo, to je bil za njih sveti čas. Ne jemljimo življenja kot “avtopilot” mi pa smo gledalci in vse skupaj opazujemo. Življenje se odvija s vsakim trenutkom, vsaka izgubljena sekunda je izgubljena in bližje ste smrti.

“Mnogi so šli čez življenje, ne da bi uživali v trentkuu,” trdi dr Margaret Chesney iz University of California, San Francisco. Svoje življenje je posvetila študiju vpliva pozornosti na zdravje
. “Skozi pozornist se razvija percepcija pomembnega in zdrave, ki nam je lahko v pomoč pri marsičemu.  Študije kažejo, da lahko pozornost pomaga ljudem pri obvladovanju stresa, lažjemu spoprijemanju s hudo boleznijo in zmanjšanju občutka tesnobe in depresije. Veliko ljudi, ki prakticira metodo so doživeli večje navdušenje nad življenje in boljšo samopodobo.

Ena NIH podprta študija je pokazala močno povezavo med pozornostjo in  spominom, učenjem in čustvi. Druga študija kaže , da lahko pozornost zmanjša strah in sovraštvo med urbano mladino in vodi do zmanjšanja stresa, manj pretepov in boljših odnosov. Glavna korist pozornosti je, da vas spodbuja, da ste pozorni na svoje misli, svoja dejanja in svoje telo. Zagotovo se vam je že zgodilo, da je vašim mislimi ušla pozornost pri gledanju TV-ja, vmes pa ste grizljali prigrizke. In potem ste se čudili koliko ste pojedli. Izgubili ste pozornost in stik s sabo. Najhuje pri vsem pa je, da vas vaše telo ne ustavi, kljub temu da ste že siti.

Iskanje čas za pozornosti v naši kulturi, je velik izziv. Nagnjeni smo k temu, da nam veliko pomeni koliko lahko naredimo naenkrat in kako hitro. Naša pozornost produktivnosti na kratek rok ne doprinese vrednosti.  Lahko vadite pozornost kadarkoli v dnevu, tudi takrat, ko odgovor na e-pošto, ki obstanete v prometu ali čakate v vrsti. Vse kar morate storiti je, da postane bolj pozorni nase, na svoje dihanje, na noge na tleh, tipkanje prstov in glasove okoli sebe.

  • Članek mi je všeč
5
Sending
User Review
0 (0 votes)